Helsingin yliopiston Koulutuksen arviointikeskus HEAn tiivistelmät

Kokoelman pysyvä URL-osoite

Viimeksi lisätyt

• TietueOpen Access
    Kulttuuri-, katsomus- ja kielitaitoinen perusopetus perusopetus : KUPERA -tutkimus- ja arviointiraportin tiivistelmä
    (Koulutuksen arviointikeskus HEA, kasvatustieteellinen tiedekunta, Helsingin yliopisto, 2021) Tamm, Marja; Jantunen, Anita; Satokangas, Henri; Suuriniemi, Salla-Maaria
    Kulttuuri-, katsomus- ja kielitietoinen perusopetus KUPERA -hankkeessa on kartoitettu eri oppiaineiden oppimateriaalien kulttuuri-, katsomus- ja kielitietoisuutta sekä toteutettu kysely opettajille ja rehtoreille. Tulosten pohjalta on laadittu suositukset kulttuuri-, katsomus- ja kielitietoisuuden huomioimiseen opetuksessa. Tämä tiivistelmä pohjautuu Kulttuuri-, katsomus- ja kielitietoinen perusopetus KUPERA -tutkimus- ja arviointiraporttiin.